CZĘSTE PYTANIA

czeste pytania

Odpowiedzi na częste pytania naszych klientów donośnie zakupu i eksploatacji kotłów centralnego ogrzewania naszej firmy.


Z jakiej blachy wykonane są kotły?

 

Do produkcji kotłów wykorzystujemy stal kotłową o grubości 6-8 mm.


Awaryjność kotła (żywotność)

 

Nasze kotły wykonywane są z wykorzystaniem technologii cięcia plazmą, a następnie zaginane, dzięki temu wyeliminowana została znaczna ilość spawów, co z kolei przekłada się na bezawaryjność kotła. Co do samej żywotności zależy ona także od samego użytkownika, podstawowe zasady to utrzymywanie odpowiedniej temperatury na kotle (min 55°C), czyszczenie kotła, stosowanie odpowiedniego paliwa np. w przypadku drewna należy zadbać o jego maksymalne wysuszenie.


Co jeśli potrzebuję kocioł w innej konfiguracji?

 

Przy zamówieniu mogą Państwo wybrać odpowiednią konfigurację kotła pod siebie. Wyjście do komina (czopuch), zasilanie, powrót, spust wody możemy zamontować w odpowiednim miejscu aby instalacja kotła przebiegła szybko i sprawnie.


Jakie sterowniki są dostępne?

 

Dużym plusem naszych kotłów jest właśnie elektronika, współpracujemy z najbardziej doświadczonymi firmami na rynku europejskim. Każda firma posiada tele serwis także w przypadku zmiany jakichkolwiek ustawień wszystko odbywa się telefonicznie. Do większości sterowników możliwe jest podłączenie panelu pokojowego i zaprogramowania go w systemie tygodniowym (pytać przy zamówieniu).


Czym mogę palić w kotle z podajnikiem?

 

Nowego typu palnik (przekładnia ślimakowa) został tak zaprojektowany by można było w nim spalać takie paliwa jak ekogroszek, węgiel, miał, a nawet pellet, każde paliwo do gramatury 35 mm.


Serwis kotła

 

Kotły objęte są 5 letnią gwarancją, w przypadku jakichkolwiek problemów prosimy niezwłocznie zgłosić problem naszym serwisantom drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli nie idzie rozwiązać problemu telefonicznie to wysyłamy nasz serwis mobilny który dojedzie do klienta na podany adres. Prosimy pamiętać iż objęci są Państwo naszą pomocą przez cały okres użytkowania kotła, prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.


Jaki kocioł potrzebuję?

 

Jeśli nie są Państwo pewni jaki kocioł będzie optymalny to nasz konsultant postara się pomoc drogą telefoniczną. Jeśli będzie to kocioł robiony na szczególne zamówienie to nasz technik dojedzie do Państwa na kotłownie i doradzi oraz rozrysuję kocioł jaki zostanie wykonany.


Co w komplecie dostaję do kotła?

 

Do kotła UKS bez komputera dostają państwo miarkownik ciągu, do UKS-G (wszystkopalny z elektroniką) oraz do kotła z podajnikiem otrzymują sterownik wraz z dmuchawą.


Jak duże kawałki drewna można włożyć do kotła?

 

Kotły typu wszystkopalne posiadają drzwiczki zasypowe oraz z paleniskiem maksymalnych wymiarów na szerokość korpusu.


Jak można zamówić kocioł?

 

Kocioł można zamówić drogą mailową, telefoniczną lub w siedzibie firmy.